Συμβουλές καλοκαιρινής ασφάλειας για το λεμφοίδημα

Χτυπήστε τη θερμότητα με αυτές τις συμβουλές καλοκαιρινής ασφάλειας με λεμφοίδημα!

συμβουλές καλοκαιρινής ασφάλειας με λεμφοίδημα

Δεδομένου ότι είμαστε στα μισά του καλοκαιριού, σκέφτηκα ότι ήταν μια σπουδαία στιγμή για μια ανανεωτική θέση σχετικά με την καλοκαιρινή ασφάλεια όταν έχουμε λεμφοίδημα.

Αν και ο ήλιος μπορεί να μας κάνει να αισθανόμαστε καλά, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους λεμφαδένες μας, όπως αυξημένη διόγκωση και κίνδυνο μόλυνσης.
Μην το παίρνετε αυτό ότι πρέπει να παραμείνετε μέσα όλο το καλοκαίρι, όμως υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε και να ανακουφιστείτε από την ταλαιπωρία και τους κινδύνους, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε το καλοκαίρι σας στο μέγιστο, ενώ είστε ασφαλείς και υγιείς.

Παραμείνετε δροσεροί

  • Σε εσωτερικούς χώρους, προσπαθήστε να μείνετε εκεί όπου είναι καλά κλιματιζόμενοι.
  • Οι πιο ζεστές ώρες της ημέρας είναι μεταξύ 11 π.μ. και 3 μ.μ. Προσπαθήστε να περιορίσετε το χρόνο σας εκτός αυτών των ωρών.
  • Εάν ζεσταθείτε πολύ, σηκώστε το άκρο σας και τοποθετήστε μια κρύα, υγρή πετσέτα πάνω του.
  • Πίνετε άφθονο νερό! Το να είστε καλά ενυδατωμένοι καθιστά ευκολότερο για το σώμα σας να ρυθμίζει τη θερμοκρασία του.
  • Φορέστε ελαφρά, χαλαρά, μη στενά ρούχα. Αυτό δημιουργεί καλύτερη λεμφική ροή και σας διατηρεί δροσερό.
  • Ρίξτε στο εσωτερικό των παπουτσιών σας ταλκ ή αντιμυκητιασική σκόνη για να αποτρέψετε μυκητιασικές λοιμώξεις.

Ηλιακό έγκαυμα

  • Αποφύγετε την υπερβολική έκθεση στον ήλιο, καθώς το ηλιακό έγκαυμα θέτει επιπλέον βάρος στο λεμφικό σας σύστημα και αυξάνει το πρήξιμο.
  • Θυμηθείτε ότι ακόμα κι αν φοράτε ένδυμα συμπίεσης, εξακολουθεί να υπάρχει η πιθανότητα να γίνει ηλιακό έγκαυμα.
  • Να είστε βέβαιος να φοράτε αντηλιακό όταν βγαίνετε έξω.

Φροντίστε τα ρούχα σας

  • Κάντε μέτρηση για ένα ένδυμα μετά την έναρξη του ζεστού καιρού και ξανά πάλι αφού τελειώσει. Με αυτό τον τρόπο, τα ενδύματά σας θα προσαρμοστούν καλύτερα στις εποχιακές αλλαγές που κάνει το οίδημα σας.
  • Καθαρίστε τα ρούχα σας τακτικά για να αποφύγετε τον εμποτισμό από τον ιδρώτα, τα λάδια σώματος και τα αντηλιακά.

Κολύμπι

  • Το χλώριο μπορεί να στεγνώσει στο δέρμα σας, προκαλώντας θραύση και δίνοντας στα βακτηρίδια έναν τρόπο να εισέλθουν και να προκαλέσουν μόλυνση. Αυτό μπορείτε να το καταπολεμήσετε εφαρμόζοντας μια κρέμα φραγμού υγρασίας πριν μπείτε στο νερό, καθώς και αφού βγείτε από την πισίνα.
  • Αποφύγετε μια μυκητιασική λοίμωξη φορώντας υποδήματα ανά πάσα στιγμή όταν δεν είστε στην πισίνα, ειδικά στην περιοχή του ντους.
  • Όταν κολυμπάτε στη θάλασσα, φορέστε παπούτσια για να μην κόψετε τα πόδια σας σε πέτρες ή σε οποιοδήποτε αιχμηρό αντικείμενο βρίσκεται μέσα σε αυτή.
  • Αν έχετε ένα σπάσιμο του δέρματος στο άκρο σας, είναι καλύτερο να μην μπείτε στο νερό.
  • Ενώ κολυμπάτε, μπορείτε να φορέσετε ένα παλιό ένδυμα συμπίεσης ή καθόλου. Μην ξεχνάτε να κάνετε κάποια μορφή συμπίεσης μόλις βγείτε.
  • Κάντε μπάνιο ή ντους μετά το κολύμπι και βεβαιωθείτε ότι έχετε στεγνώσει τελείως μετά. Κρατώντας το δέρμα στεγνό είναι σημαντικό καθώς η περίσσεια υγρασίας που παγιδεύεται ανάμεσα στο δέρμα σας και το ένδυμα συμπίεσης μπορεί να προάγει τη βακτηριακή ανάπτυξη και κίνδυνο μόλυνσης.

Τσιμπήματα εντόμων

  • Βάλτε απωθητικά εντόμων πριν βγείτε έξω. Ωστόσο, αποφύγετε τη χρήση αυτών με DEET. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αγοράζοντας φυσικά απωθητικά από καταστήματα υγιεινής διατροφής.
  • Αντιμετωπίστε τα τσιμπήματα εντόμων αμέσως, για να αποφύγετε την αυξημένη διόγκωση ή φαγούρα σε αυτή την περιοχή. Πλύνετε και στεγνώστε πλήρως την περιοχή πριν από την εφαρμογή αντιβιοτικής κρέμας ή αλοιφής.
  • Εάν πηγαίνετε κάμπινγκ, πάρτε μαζί σας ένα εξειδικευμένο κουτί πρώτων βοηθειών που περιλαμβάνει τα μαντηλάκια με οινόπνευμα για να καθαρίσετε τυχόν διαλείμματα δέρματος, αντιβιοτική κρέμα και επιδέσμους.